20 Ağustos 2013 Salı

Bio-Oil

Herkese merhaba! Uzun bir ara oldu bunun nedeni memlekete dönünce internetimin olmaması ve sonunda bağlandı. :) Bugün size ne zamandır çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.


 
Bio-oil ne işe yarar? Öncelikle bundan bahsetmek istiyorum. Bio-Oil ciltteki iyileşmiş yara izlerinin ,çatlak izlerinin ce cilt lekelerinin görünümünü düzeltmeye yardımcı olmak için önerilen özel bir cilt bakım ürünüdür. Yaşlanma belirtileri gösteren ve nemsiz ciltler için de önerilir.  Sitesinde yazanlara da bakalım.
 
Bio‑Oil, formülünde bitki özleri ve vitaminleri bir araya getiren bir cilt bakım yağıdır. İçeriğinde çok özel bir etken madde olan PurCellin Yağı™, bulunmaktadır. Bu yağ, içeriğindeki bitki özlerinin ve vitaminlerin faydalarının cilt tarafından kolayca emilmesini sağlar. Hafif yapısı sayesinde yağlı bir his bırakmaz.
Bio‑Oil, Avrupa Parlamentosu Yönetmeliği ve Kozmetik Ürünleri Konseyinin güvenlik denetimlerine tabidir. Toksikolojik profili, kimyasal yapısı, bileşimi ve içeriğindeki etken maddelerin günlük maruz kalınan dozu değerlendirilmiş; hamileler de dahil olmak üzere herkesin kullanımı için güvenli bulunmuştur.
Bio‑Oil, hayvanlar üzerinde test edilmeden üretilen kozmetik ürünlerinin bağlı olduğu uluslararası bir topluluk olan Beauty Without Cruelty’nin üyesidir.

İçerik

Bitkisel içerikler

Calendula Officinalis Flower Extract (Calendula Yağı)
Lavandula Angustifolia Oil (Lavanta Yağı)
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Biberiye Yağı)
Anthemis Nobilis Flower Oil (Papatya Yağı)

Vitaminler

Retinyl Palmitate (A vitamini)
Tocopheryl Acetate (E vitamini)

Yağ Yapısı

Paraffinum Liquidum
Triisononanoin
Cetearyl Ethylhexanoate
Isopropyl Myristate
Glycine Soja Oil
Helianthus Annuus Seed Oil
BHT
Bisabolol

Koku (Gül)

Alpha-Isomethyl Ionone
Amyl Cinnamal

Benzyl Salicylate
Citronellol
Coumarin
Eugenol
Farnesol
Geraniol
Hydroxycitronellal
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
Linalool
 
 
 
 
 
 
Evet gördüğünüz gibi hamilelerde rahatça kullanabilir. http://www.bio-oil.com/tr  sitesine girerseniz aldığı ödülleri görebilirsiniz ki sonuna kadar hak eden bir ürün. Ben bu ürünü watsons indirime girdiği zaman 3 tane daha yedek aldım ama sanmayın ki hemen bitiyor uzun bir süre gidiyor .Ben bu ürünü hem ergenlik döneminde oluşmuş çatlaklarım için kullanıyorum hem de sivilce izlerim için o yüzden fazlaca depoladım. Bir aydır kullanıyorum tabi ki en iyi sonucu almak için daha fazla kullanmak gerekiyor ama yazmadan duramadım çünkü bir ay olmasına rağmen hem sivilce hem de çatlak izlerimde önemli ölçüde azalma oldu ama şunu da unutmamak gerekir ergenlik döneminde oluşan ve aradan uzun yıllar geçen çatlaklar tamamen yok olmaz sadece azalır. 
 
 


Fiyatı 25 tl . Watsons, gratis ve eczanelerde bulabilirsiniz. Bu ürün bana firma tarafından gönderilmemiştir tamamen kendi yorumlarımdır.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...