15 Temmuz 2013 Pazartesi

Kiehls Centella Skin-Calming Facial Cleanser

Herkese merhaba! Bu blog ne ile ilgili olacak öncelikle onu anlatmak istiyorum, daha çok makyaj ağırlıklı olacağını düşünüyorum çünkü bu bloğu açmamda ki en büyük etken makyaj. Bu yazı benim ilk yazım olacak. İlk yazıma bir yüz temizleyiciyle başlamak istedim çünkü makyajdan önce iyi temizlenmiş ve nemlendirilmiş cilt çok önemli .





Bu temizleyiciyi uzun bir zamandır kullanıyorum ve çok çok memnun olduğumu söylemek istiyorum. Benim cildim karma ,yanaklarım kurudur ve özellikle kışın yüz temizleyiciler yanaklarımı kurutur ama bu temizleyici cildimi oldukça iyi temizlediği gibi hiçbir şekilde kurutmuyor. Normalde cilt bakım ürünlerinde sürekli değişik markaları kullanırım ama bu ürünü kesinlikle bir daha alacağım ürünler listesine girdi. Kesinlikle bir şans vermenizi istiyorum .Kiehls, tester verme bakımından oldukça cömert davranıyor ,hiçbir şey almasanız bile tester istediğiniz zaman veren bir marka ve gittiğiniz zaman önce size cilt tipi testi yapıp daha sonra ürün tavsiye ediyorlar.


 
  
Bu markanın diğer cilt tipleri için temizleyicileri de var. Bu temizleyici hassas ciltler için olanı, içinde parfüm ve sabun içermiyor. Fiyatı 77 Tl.
 

 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...