2 Mart 2014 Pazar

# Marlies Möller Luxury Vitality Şampuan #



Herkese Merhaba! Bugün benim çok önem verdiğim bir grup olan şampuanlardan bahsedeceğim. İlk önce saç yapım nasıl ondan bahsedeyim. Benim saçlarım kuru, bukle bukle ve kalın telli. Ben saçlarımı olduğu gibi doğal kullanmayı sevdiğim için maşa veya düzleştirici uygulamam, o yüzden saçlarıma çok iyi bakmaya çalışırım. Biliyorsunuz ki kıvırcık saçlar daha bir özen ister çünkü iyi bakılmazsa tel tel ve kuru biçimsiz olur. Ben, o yüzden şampuanlara çok önem veririm ve sürekli yeni şampuan denemeyi severim. Şimdiki bahsedeceğim şampuanı kullandım ve bitirdim o yüzden artık yorum yapabilirim. :)




Ben bu şampuanı bir daha almayı düşünmüyorum. Neden derseniz, benim saçlarım dediğim gibi bukle bukle ve ben her gün saçlarımı yıkayan bir insan değilim, o yüzden ikinci gün de saçlarımın güzel ve hacimli gözükmesi benim için çok önemli. Bu şampuanı ne zaman kullansam ikinci gün saçlarımın buklesi biçimsiz ve saçlarım ağırlaşmış oluyor. İkinci gün saçlarım hacimli ve temiz gözükmüyor. Şimdi kullandığım bir şampuan var daha sonra ondan bahsedeceğim, kesinlikle mükemmel bir şampuan ve onu kullanmaya başlayınca ikisinin arasındaki farkı daha iyi anladım. Kısacası eğer ben her gün saçımı yıkıyorum derseniz isterseniz bir deneyin ama bana göre verdiğiniz paraya değecek bir ürün değil. :(  Ama başka serileri var onları denemedim belki onlar daha iyi olabilir.  



İçinde şampanya özleri ve üzüm yaprağı ekstreleri var, silikon yok.Kokusu çok güzel, o konuda bir endişeniz olmasın.:) Son olarak şunu belirteyim herkesin saç yapısı farklı olduğundan ben beğenmemiş olabilirim ama belki siz çok beğenebilirsiniz.Çok iyi yorumlar da okudum çünkü. Fiyatı 96 tl ,yanlış hatırlamıyorsam.  Sizin çok sevdiğiniz ve bana tavsiye edebileceğiniz şampuan var mı?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...