4 Ekim 2013 Cuma

Biten Rimeller

 
 
Herkese Merhaba! Ekim geldi ama yağmurlu geldi, olsun yağmura hasret kalmıştık yaz boyu iyi oldu diyelim. :)Eylül ayı bahsettiğim gibi yenilik ayı gibi ,ben Almanca öğrenmeye başladım yani benim Eylül'de olan yeni şeyim bu ama görgüsüz gibi sürekli bir konuşmaya çalışma halleri falan iyi ki burada da yapmıyorum. :)Sizin için Eylül'de yeni başladığınız neler var veya hayatımda şunu değiştirdim dediğiniz? Neyse bu kadar konuşmadan sonra bugünkü yazacağım ürünlere geçelim. Aslında bu rimelleri kirpiğimde ki duruşlarını göstermek isterdim ama maalesef hepsi bitti o yüzden gösteremeyeceğim. Ha derseniz bitmeden fotoğrafını çekseydin ya aklın neredeydi? O zaman bir blog açacağımı düşünmüyordum bile. :)
 
 
 
 
 
Evet biten rimeller bunlar.
 1.Max Factor  xperience volumising mascara
2. Clinique high impact mascara
3. Lancome Hypnose mascara
4.Body Shop waterproof mascara
 
 
 
 
Kirli gibi görünüyorlar ama çizilmişler hep nasıl kullanmışsam. :) Yorumlarıma geçersek ilk olarak en sevdiğimden başlayacağım.
 
1.Lancome Hypnose rimelden bahsedeceğim. Bu rimel benim hep makyaj çekmecemde olan rimel , herkesin böyle rimeli vardır benim de bu ,sürekli alırım. Bu rimel kirpikleri tek tek ayırıp kaç kat sürdüğünüz fark etmez hiçbir şekilde yapışmaz kirpikleriniz ,uzunluk ve dolgunluk da 
verir kısaca istediğim her şeyi veriyor. Kolayca da çıkıyor kirpiklerden.
 
2. Max Factor xperience volumising rimel kesinlikle o kadar hafif ki kirpiklerimde rimel olduğunu unutturuyor bu rimeli kullandığım zaman, takma kirpik takmış gibi dolgunluk, uzunluk ve tek tek ayrılmış kirpikleri size veriyor, kesinlikle favorilerimden biri tekrar almayı düşünüyorum rimellerim bitince. Bu rimelde kolayca çıkıyor kirpiklerden.
 
3. Clinique high impact rimeli çok sevemedim aslında neden derseniz evet tek tek ayırıyor ve uzatıyor ama hiçbir şekilde dolgunluk vermiyor, benim için dolgunluk vermesi önemli ama derseniz ki dolgunluk vermese de olur bir bakın derim çünkü seveni çok kirpikleri resmen ok gibi yapıyor ve de kolayca çıkartabilirsiniz kirpiklerden.
 
4.Body Shop waterproof rimel içlerinden en sevmediğim rimel hatta çok kullanmadım. :( Bu rimel kirpikleri sadece boyuyor ne uzunluk ne hacim veriyor bilmiyorum herkesin kirpik yapısına göre rimeller değişiyor ama ben sevemedim benim beklentilerimi karşılayamadı.
 
 
 
 
Fırça yapılarına geçersek hiçbirinin çok farklı bir yapısı yok zaten ben fırçası farklı olsun falan diyenlerden değilim.
 
 
 
 
Lancome'un fırçası ince ve sürmesi o yüzden kolay göz çevresine bulaşma yapmıyor sürerken. Body Shop daha kalın ama alt kirpiklere sürerken dikkatli olmak lazım.
 
 

Clinique'in ve Max Factor'ün fırçası da bir sorun çıkartmadı ne inceler ne de kalın normal bir rimel fırçası ama Max Factor'ün fırçası ince ve kısa kirpikleri bile yakalıyor.:)

Sizin kullandığınız ve bu rimel benim favori rimelimdir dediğiniz bir rimel var mı veya şu rimel çok kötü kesinlikle deneme dediğiniz?

10 yorum:

  1. Rimel bitirmek çok zevkli <3
    Hypnose ve Clinique vazgeçilmezim benim de ama Hypnose bitti, başka deneyeceğim bundan sonrakini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ama kötü bir rimelse işkence gibi bitirmek:( şimdiki rimelimi sevmiyorum ama diğerlerinide açmıyorum ki bitsin bu yoksa kullanmam öyle kalır kurur:( hangi rimel var aklında senin ?:)

      Sil
    2. Şimdi gördüm ki ben cevabını :))) Benim de açmadığım 4 tane var, bitsin elimde ki 6 tane açık sonra bakacağım :))

      Sil
    3. :):)nolcak bebetom:) oo senin varmış depo onlar sana baya dayanır :)

      Sil
  2. Max Factor'un rimellerini yıllarca kullandım. ürnleri beni hiç yanıltmıyor bu markanın.Bir nevi en sevdiğim drugstore markalardan. Belki kullanmışsındır, benim Estee Lauder Sumptions Extreme maskara da çok hoşuma gidiyor. Gerçi ilk katı sürdüğümde tatmin eden bir görünüm vermiyor kirpiklere ama biraz daha fazla sürünce güzel sonuç alıyorum. Tabi kişiden kişiye memnuniyet değişebilir ama kesinlikle benim için çok iyi bir rimel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen max factor rimel konusunda özellikle çok başarılı:) sana katılıyorum rimel kişiden kişiye çok değişiyor ,dediğin rimeli çok duydum ama denememiştim rimellerim bitince deneyeceğim çok teşekkürler tavsiyen için:)

      Sil
  3. Clinique high impacti ben çok seviyorum. Doğal bir görünüm veriyor:) bu arada oldukça fazla rimel bitirmişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet clinique high impacti seven çok ama hiç hacim vermiyor:( ablam da otlandığı için rimeller erken bitiyor :)

      Sil
  4. Merhaba, blogunu biraz önce keşfettim ve hemen takibe aldım :) darısı başıma benimkiler bitmiyor bir türlü. Bana da beklerim :) http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, rimeller çok çabuk bitiyor çünkü ablamla ortak kullanıyoruz ondan:):) darısı senin de başına diyeyim o zaman:) senin blogunu takip ediyorum zaten:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...