18 Ocak 2014 Cumartesi

# Giyim Alışverişi 2 #


Herkese Merhaba! Dün giyim alışverişimin ilk bölümünü yayınlamıştım umarım hoşunuza gitmiştir. :) Bugün ikinci bölümünde kabanlar ve ayakkabılar var.Dünkü ve bugünkü alışverişleri son 1 ve 2 hafta içerisinde yaptım o yüzden hala mağazalarda bulabilirsiniz. :)




Dün bu trikonun siyah ve beyazını yayınlamıştım ama o kadar hoşuma gitti ki iki rengini aldım. Gördüğünüz gibi bu üstte iki renk , önü gece mavisi arkası gri. İpekyol'dan aldım yine. Fiyatı 91 tl. 





Evet kabana geçersek bildiğiniz gibi Zara indirime girdi iki hafta önce bende zara'dan sadece iki kaban aldım. İlk kaban kareli ve renkli ki benim kabanlarım genellikle renklidir.İçinize sade bir şey giydiğiniz zaman bile bu kabanı giydiğiniz zaman inanılmaz şık duruyor kesinlikle görürseniz denemenizi tavsiye ediyorum. :) Açıkçası fiyatını hatırlamıyorum ama 250 civarı olması lazım. Alttaki fotoğrafta yakından çekilmiş bir görüntüsünü görebilirsiniz renkler daha net anlaşılıyor. 




Bu kabanı görür görmez bayıldım ve üstte inanılmaz şık duruyor. Her şeyle giyebileceğiniz bir kaban. Rengi lacivert ve koyu yeşil. Alttaki fotoğrafta daha net rengini görebilirsiniz. Kesinlikle bunu da bir denemenizi tavsiye ediyorum. 




Evet ayakkabılara geçersek ilk babetten bahsedeceğim. Oysho'dan aldım ve böyle leopar ve zebra desenlerini ben sadece aksesuar ve ayakkabı gibi şeylerde severim. Bu babetin de siyah bir pantolon veya kot pantolonla çok güzel olacağını düşünüyorum. Fiyatı indirimle 39 tl. 





Bu ayakkabıyı da rengi için aldım yavru ağzı çok tatlı bir pembe. Topshop'dan aldım ve  ayakta çok kibar duruyor. Fiyatı gördüğünüz gibi 39 tl.




Son ürüne geçersek bu sezon kısa botlar inanılmaz moda ve ben kısa botları çok seviyorum. En çokta DKNY geçen sezon da çok güzel bir bot çıkarmıştı bu sezonda bu botu çıkarmış. Görür görmez bayıldım ve inanılmaz rahat. Fiyatı indirimle 200 tl 



Evet bugünlük böyleydi. Sizin bu sezon kaban ve ayakkabı seçimleriniz nasıldı? :) 



13 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bayıldım aldıklarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim handecim beğenmene sevindim sende benim kadar kıyafetleri seviyorsun çünkü:):)

      Sil
  2. O 2. kaban nedir öyle... Allahım sana geliyorum, nasıl güzel :) Güle güle kullan hepsini. Giy ama eskimesinler hiç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) daha güzelleri senin olsun:) hihi aynen eskimesinler, bu arada çok beğendiysen hala zara'da vardır o kaban çünkü yeni aldım:)

      Sil
  3. hmm bunlar sana biraz fazla o yüzden kabanın birini bana gönder =P =) Güle güle kullan canımm ^^

    YanıtlaSil
  4. Haha:):)yollim canım senden değerli mi:) bu arada beğendiysen kabanları iyileştiğin zaman zara'ya koş:)teşekkürler ceydacım daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım benimm çok beğendim hepsini :)))):*

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim havvacım beğenmene çok sevindim:):):)

    YanıtlaSil
  7. Tatlım mimlendin ;) http://forbeautyy.blogspot.com.tr/2014/01/mim-10-ksa-dair-favorilerim.html

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler handecim en kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmenize çok sevindim, hemen bakacağım. Size de sevgiler. :)

      Sil
  10. Merhaba, beğenmenize çok sevindim:) tabi ki hemen bakacağım, size de sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...