26 Ekim 2013 Cumartesi

Bobbi Brown Guava 89 Ruj & The Balm Fratboy Allık

 
 
Herkese Merhaba! Bugünkü yazıma başlamadan önce çok fazla resimli bir yazı olacağını belirtmek istiyorum, biraz sıkılabilirsiniz yani.:/ Evet öncelikle neden iki ürünü birlikte tanıttığımdan başlamak istiyorum ,birinci sebebi the balm'ın bu ürünü bütün bloglarda zaten çok var ve sıkıcı olacağını düşündüğüm için bu allığa en çok uyan rujumla tanıtmak istedim. Bu allık ve ruj o kadar uyumlu ki bu ruju sürdüğüm zaman direkt bu allık elime gidiyor kısacası bence çok güzel bir ikili oldular.:)
 

 
 
The balm'ın karton paketlemesini bazıları sevmese de benim çok hoşuma gidiyor ayrıca uzun zamandır allık bende ve makyaj çantamda hiçbir şey olmadı ve aynası olması da benim için artı puan.
 
 

 
 
 
Fratboy mat yapılı ancak tebeşirimsi yapısı yok ciltle çok güzel bütünleşiyor. Rengi çok güzel bir
şeftali ama hafif pembelikte içeriyor. Aynı zamanda oldukça pigmentli fırçaya çok hafif alıp sürdüğünüz zaman yeterli oluyor.
 
 

 
 
,
Bobbi Brown rujları inanılmaz seviyorum en sevdiğim ruj markası olabilir hatta.:) Çünkü mat rujları bile dudakları çok güzel gösteriyor. Bu ruj da şeftali rengi ama çok şeftali değil çok doğal bir rengi var günlük makyajlarımda çok fazla kullanıyorum. Yapısı kremsi ve dudakta adeta kayıyor, uzun sürede kalıcı olduğunu belirtmek istiyorum. Kısacası rujla söyleyebileceğim bir eksi bulamadım bana göre her şeyiyle mükemmel kesinlikle. Henüz Bobbi Brown ruj denemeyenler bence durmasınlar hemen denesinler diyorum.:) Hatta ben bu ruju Elca'dan aldım oraya da uğrayabilirsiniz.
 
 

 
 
 
 
 
 
Burada da renklerini görebilirsiniz  bence çok uyumlular bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?
 
 

 
 
Rujların maalesef  fotoğraflarda tam rengini gösteremiyorum ama buna çok yakın olduğunu söyleyebilirim .Umarım bu ikiliyi beraber sevmişsinizdir.:) The Balm allık 27 tl. Bobbi Brown ruj 73 tl. Elca'da 45 tl olması lazım tam hatırlayamıyorum. Sizin sevdiğiniz ikililer var mı böyle? :)


8 yorum:

  1. Muhteşem ikili olmuşlar :) ben de nars angelika allık ile sephoranın bir pembe rujunu çok yakıştırıyorum.
    http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim:)off nars'ın o allığı çok güzel gerçekten ikisini birlikte görmek isterim sende:):)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ikili olmuş bende bloğuma beklerim
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Aaa ben bu yazıyı şimdi gördüm ^,^ Gerçekten çok hoş bir ikili olmuşlar ayrıca o dudaklarına da kocaman bir maşallah!! :)

    YanıtlaSil
  5. :):)teşekkür ederim ceydacım beğenmene sevindim ,hahahah dudaklarım çok küçüktür aslında:):)

    YanıtlaSil
  6. Frat Boy benim en en en favori allığımm :)) Saçlarınn <33

    YanıtlaSil
  7. Aynen çok güzel bir renk bende bayılıyorum:):)teşekkürler bu arada saçlar kıvırcık:):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...