1 Aralık 2013 Pazar

MAC 129 # Allık Fırçası

 
 
Herkese Merhaba! Aralık ayına da girdik ki en sevdiğim aylardan biri, her yer yılbaşı süsleriyle dolar, caddeler de çam ağaçları, noel babalar. :) Pazartesi sendromunu atlayıp güzel bir hafta diliyorum herkese. Konumuza dönersek bugün MAC'in 129 allık fırçasından bahsedeceğim. Bu fırçayı ablam ilk maaşıyla bana almıştı o yüzden benim için çok değerli.:) Bu fırça bilmiyorum bilmeyenler var mı Lisa Eldridge'in en sevdiği fırçalardan bahsettiği videoda vardı. Bende tabi ki hiç düşünmeden aldım çünkü kendisi en sevdiğim MUA'dır. :)
 

 
 
Bu allık fırçası gerçekten mükemmel ve bana göre MAC'ten alınması gereken fırçaların başında geliyor. Benim yüzüm çok büyük değildir o yüzden çok büyük allık fırçalarını kullanamıyorum yoksa bütün yanağım allık oluyor. Bu fırça çok büyük değil. Kılları ne çok yumuşak ne de çok sert.
 
 

 
 
Gördüğünüz gibi yandan bakıldığında yumurta şeklinde , ortası daha şişkin. Allıkları çok güzel bir şekilde uyguluyor. Bazı allık fırçaları gibi tüm ürünü içine çekmiyor. Ayrıca allık sürmekte zorlananlar için çok iyi bir fırça. Yıkarken arada kılları dökülebiliyor ki bu durum MAC'in bazı fırçalarında oluyor. Bu fırçayı bronzer için de kullanabilirsiniz ki arada kontür yapmak içinde kullanıyorum.
 

 
 
Dediğim gibi benim aldığıma çok memnun olduğum bir fırça. Bence iyi bir allık fırçası istiyorsanız kesinlikle bu fırçaya bir bakın derim. Fiyatı 90 tl . Sizin çok sevdiğiniz bir allık fırçası var mı? :)
 
 

2 yorum:

  1. Ben avonun fırçalarını kullanıyorum canım. Mac hiç denemedim büyük ihtimal de denemem bir fırçaya o kadar para vermem açıkçası. Bu arada ben de senin gibi aralık ayını ve yılbaşi süslerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Küçükken annemin avon allık fırçası vardı ve bayılıyordum o fırçaya şimdi sen diyince birden eskiye döndüm pofuduk pofuduk büyüsemde kullansam diyordum:):)tabi herkesin tercihi vermek istemeyebilirsin:):)ne güzel aralık bizim ayımız olsun o zaman güzel geçirelim:):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...