17 Eylül 2013 Salı

Maybelline Colorsensational Rujlar Feel Pink 162 // Pink Brown 620

Herkese Merhaba! Çok uzun zaman oldu yazmayalı ,eylül ayı başlangıçların yapıldığı, okulların açıldığı , yeni kararlar alındığı bir ay ve bu yüzden çok yoğun geçiyor ama itiraf ediyorum iki haftadır çok geziyorum sonunda evde oturabildim. :) Bugün çok sevdiğim rujlardan bahsedeceğim. Maybelline markasını uygun fiyatına rağmen kaliteli ürünleri olduğu için çok seviyorum, rujlarından da sürekli alınacak bir renk muhakkak buluyorum. Yazın çok fazla kullandığım ve ağustos favorilerimde de olan bir ruju da tanıtacağım bugün.


 
 
Feel Pink tam bir bebek pembesi, çok sevdiğim bir renk ve yazın o kadar çok kullandım ki hala da
bayılarak kullanıyorum. Pembe ruj arayışındaysanız ya da pembe ruj seviyorsanız bu renge bir bakmanızı öneririm. Pink Brown aslında Feel Pink'in biraz kahverengimsi bir rengi gibi çok benziyorlar ama Pink Brown'da hafif kahvelik var ayrıca hiç sevmesemde Pink Brown'da hafif simler var ama çok belli olmuyor o yüzden severek kullanıyorum.
 
 
 
 
Kapları gördüğünüz gibi dikdörtgen ve ikisi de colorsensational serisinden.
 
 
 



Gördüğünüz gibi renkleri çok yakın ama dediğim gibi Pink Brown hafif kahverengimsi ,Feel Pink tam bir pembe.


 
 
 
Yapıları oldukça kremsi o yüzden dudak kusurlarınızı çok belli etmiyor ama kalıcılık bakımından çok tatmin etmeyebilir ,ben gün içinde hangi ruju sürsem çok kalmadığı için tazelemeye alıştım.
 
 
 
 
 162 Feel Pink
 
 
 620 Pink Brown
 
Benim yapılarını, renklerini ve fiyatını çok sevdiğim rujlar. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 24 tl ama çoğu zaman indirimde oluyorlar. Sonbahar ve kışa çok uygun ve sürekli kullanacağıma emin olduğum iki rengi daha aldım indirimde onları da yakın zamanda tanıtacağım.
 Siz maybelline markasını seviyor musunuz ,en çok hangi ürününü tavsiye edersiniz? 
 
 
 

2 yorum:

  1. Günlük makyajlarda çok severek kullanıyorum rengi çok güzel gerçekten ama ışıltı olmasaymış daha çok severdim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...