22 Ağustos 2013 Perşembe

Laura mercier mineral powder spf 15


Herkese merhaba! Bugün çok sevdiğim markanın bir ürününü tanıtacağım, Laura Mercier mineral powder. Pudra fondöten bana büyük kolaylık sağlayan bir makyaj ürünü bunun en güzel örneklerinden biri bence bu pudra fondöten. Hem kapatıcılık sağlıyor hem de fondöten gibi oyalayıp daha sonra üzerine pudra sürmenize gerek kalmıyor.


 
Gördüğünüz gibi paket olarak çok güzel yapmışlar çantanıza attığınız zaman dökülme olmuyor çünkü istediğiniz kadar alıp daha sonra delikli bölmeyi kapatabiliyorsunuz.
 
 
 
Bu ürünü kendime almadım açıkçası ablam için almıştım çünkü yazın çok fazla bronzlaştığı için fondötenleri açık geliyordu bende onun için bu ürünü aldım ama bu değildir ki ben kullanamayacağım. Ben bu ürünü kontür amaçlı kullanıyorum ve KESİNLİKLE o kadar doğal duruyor ki normalde çok fazla kontürü sevmeyen ben kontür yapmaya başladım bu ürünle.  Kapatıcılık bakımından bence çok iyi diyebilirim kapatmak istediğiniz bölgeye daha fazla geçebilirsiniz herhangi kuruluk oluşmuyor. Ciltte maske gibi durmuyor son derece doğal bir duruşu var .
 
 
 
Bu ürünün sekiz renk seçeneği var,bu rengi natural beige olması lazım ama emin değilim çünkü altındaki kağıdı çıkartmış ablam.

 
 
 
Burada kapatıcılığını görebilirsiniz.
 
 
 
 
Bence en azından mağazaya gidip bir denemelisiniz, gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Fiyatı 119 tl . Boyner veya harvey nichols mağazalarında bulabilirsiniz. Sizin deneyip memnun olduğunuz pudra fondötenler neler?
 

6 yorum:

  1. bu markayı kullanmadım hiç ama cok duydum, gayet guzel bir ürüne benziyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir marka gerçekten, özellikle fırçalarını tavsiye ederim. :)

      Sil
  2. Bu markanın fondoteninde ve kapatıcısında gözüm var:) bunu da daha bugün essiebutton'un videosunda izledim:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. :)Çok teşekkürler,bende kapatıcısı var uzun bir süre kullandım ama benim kırışıklıklarıma çok doluyor:( eğer öyle bir sorunun yoksa çok iyi kapatıyor bir kaç güne onun yazısını yazayım o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göz altlarımda hiç bir sorun yok ama istiyorum işte ahh bu kozmetik düşkünlüğü yok mu:D

      Sil
    2. Ahhahahah aynen nolcak bizim halimiz bilmiyorum. Umarım sen çok beğenirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...