22 Temmuz 2013 Pazartesi

Heliocare Advanced Gel spf 50+



Herkese Merhaba! Hazır temmuz biterken ve sıcakların en yoğun olduğu dönemdeyken size çok sevdiğim ve daha iyisini bulana kadar değiştirmeyeceğim güneş kremini göstermek istiyorum.Yazın başında artık yoğun güneş koruyuculara geçtiğimiz zaman hangisini alsam diye düşünürken ve internette yorumları okurken herkes güneş koruyucularda yağlı , yapış yapış ve çok ağır olduğundan şikayetçiydi. Bende aynen bunlardan şikayetçi olduğumdan bir türlü istediğim gibi bir güneş koruyucu bulamıyordum.  Benim cildim karma ve sivilceye  meyilli bir cilt , o yüzden güneş koruyucularda en yağsız hangisiyse onu almaya dikkat ediyorum.


 
Bu ürün gördüğünüz gibi jel olarak geçiyor. Kesinlikle krem gibi ağırlık ve yağlı his yok. Sürdüğünüz zaman hemen emiliyor ve ciltte yapış yapış his bırakmıyor. Bu ürünü özellikle yağlı ciltlere tavsiye ediyorlar. Gün içinde, yüzümde güneş kreminin ağırlık hissini minimum hissettiğim güneş kremi. Eğer güneş kremi arayışındaysanız bu ürünü kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 50 veya 55 tl gibi bir fiyatı vardı.
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...