16 Temmuz 2013 Salı

Clinique All About Eyes Göz Çevresi Bakım Serumu

Herkese merhaba! Bugünkü tanıtacağım ürün göz çevresindeki şişliği ve morluğu yok edeceğini iddia eden bir ürün. Ben bu ürünü 4,5 aydır kullanıyorum , benim gözaltı morluklarım çok fazla ve genetik  olduğu için onlara bir etki sağlayacağını düşünmüyordum , sadece göz altı torbalarım için almıştım.
 
 
 
Bu ürünü buzdolabında muhafaza ediyorum çünkü ucu bilyeli ve metal olduğu için sürdüğünüz anda soğukluğu hissediyorsunuz ve yağsız olduğunu belirtmek istiyorum.. Benim morluklarıma hiçbir şekilde etki etmedi ama sürdüğüm zaman göz altı torbalarımı çok büyük oranda azalttı ancak bu etki sadece o gün için oluyor yani anlık etki gibi sadece sürüldüğü gün etki ediyor. Bir daha alır mıyım sanmıyorum başka göz ürünlerini denemek istiyorum.
 
 
 
 
Fiyatı 89 TL. İçinde kafein, antioksidan ve yatıştırıcı botanik içeriyor . Eğer sizin deneyip memnun kaldığınız göz çevresi ürünleri varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...