25 Eylül 2013 Çarşamba

Bath and Body Works Stress Relief - Eucalyptus Spearmint

 
 
Herkese Merhaba! Ağustos biterken Eylül geldi nasıl geçecek derken bu yoğunlukta sonuna geldik. :) Çok yazamıyorum biliyorum ama zamanım çok olmuyor ve sırf yazmak için de saçma sapan özenmeden yazmak istemiyorum. Evet bugünkü ürünlere geçersek, Bath and Body Works ilk önce beni mağazalarının içiyle ve mumlarıyla çekiyor hem mumları hem de şirin kapları var ,mumlar için ve Bath and Body Works çoğu zaman kampanya ya da indirim yapıyor o yüzden mağazaya bir şey almak için girmesem bile kampanyalarıyla çekiyor. Üstteki iki ürünü de alırken bir şey almayacaktım mağazadan, başka bir yerden vücut peelingi alacaktım ama bir baktım bir ürün alana bir ürün bedavaydı standta ve onların içinde vücut peelingi de vardı bende o yüzden buradan aldım. :)
 
 
 
 
 
Peeling aldıktan sonra bir alana bir bedava olduğu için ne alsam diye baktığımda saç kremini tercih ettim. Açıkçası şişesi çok hoşuma gittiği için aldım. Saç kremiyle ilgili şu yorumu yapabilirim benim saçlarım kıvırcık, bukle bukle ve çok kurudur. Bu saç kremini kullandığım zaman şunu farkettim saçı ağırlaştırmaya meyilli yani hacimsiz, yağlı saçlarınız varsa size hiç uymayacağını düşünüyorum ama eğer şaçlarım oldukça dolgun ve elektrikli derseniz bir bakmanızı öneririm. Bu seri bitki kokuyor , ben seviyorum doğal ve bitki kokularını. Adından da anlaşıldığı gibi insanı gerçekten de rahatlatan bir kokusu var. Banyo yaparken bu ürünleri kullandığım zaman banyoya kokusu yayılıyor ve kokusu insanı sıkmadığı için rahatlatıyor. Uzun bir süre gidiyor ben alalı çok uzun zaman oldu daha yarısına yeni indi.
 
 
 
Evet peelinge gelince vücut peelingi benim için önemli çünkü vücudum oldukça kuru ve kullandıktan sonra verdiği yumuşaklığı seviyorum. Bu ürünü de severek kullanıyorum ,bu ürünü de çok uzun süredir kullanıyorum ve daha yeni yarılandı ama bir kötü özelliği vücudu biraz kurutabiliyor, ben vücut losyonu kullanıyorum duştan sonra.
 
 
 
 
Soldaki peeling, gördüğünüz gibi tanecikleri çok iri değil cildi çizmiyor. Sağdaki saç kremi.
 
 
 
 
 
Ben mumları çok severim yakmasam bile dekorasyon olarak da bayılıyorum, bu mum da bu seriden, kokusu peeling ve saç kremiyle aynı kokuya sahip. Kısacası saç kremim bitince bir daha almayı düşünmüyorum çünkü saçlarımı ağırlaştırıyor ama peeling bitince farklı bir seriden veya aynısını  yine alacağım.
 
Saç kremi ve peeling 35 tl . Sizin Bath and Body Works markasından en sevdiğiniz ürün veya kullandığınız peeling ve saç kremleri neler?
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...