4 Kasım 2013 Pazartesi

Biten Ürünler

 
 
Herkese Merhaba! Bugün bitirdiğim ürünler hakkında yazacağım , daha önce sadece biten rimeller hakkında yazmıştım. Böyle yazıları da okumayı sevdiğim için bende yapmak istedim. :)


 
 
1. Max Factor  False Lash Effect Bold Volume 24 Hours Mascara : Bu rimel çok kullanılmış gibi görünüyor çünkü dışındaki etiketi çıkardığınız zaman yapış yapış oluyor onu asetonla temizlerken böyle oldu aslında sadece 3 kere kullandım ama daha fazla kullanamayacağım çöpe gidecek herhalde :( çünkü ne yaparsam yapayım rimeli çıkartamadım ve en sevmediğim şey bir rimelde zor çıkmasıdır ama hacim, uzunluk  ve de kirpikleri tek tek ayıran güzel bir rimel çok sevmiştim ama zor çıkan rimeli kullanamıyorum. :( Fiyatı: 45 tl
 
2.  Yves Rocher Kapatıcı : Bu ürünü çok eskiden almıştım neden aldım bilmiyorum çünkü göz altı morluklarımı iyi kapatmıyordu ama hafif bir morluğunuz varsa deneyebilirsiniz .
 
3. Maybelline Dream Mousse Allık No:05 : Bu krem allığı çok seven de var sevmeyende , ben sevmeyen taraftayım neden derseniz uyguladığım zaman çok fazla ışıltı varmış gibi duruyor yanağımda. Ben krem allık tercih ettiğim zaman doğal durmasını tercih ederim tabi ki tercih meselesi eğer uygun fiyatlı bir krem allık istiyorsanız bakabilirsiniz. Pembe tonlarında bir allık. Fiyatı: 15- 20 tl olması lazım.
 
4.  Maybelline Dream Lumituch Highlighting Concealer : Bu kapatıcı aslında hafif veya orta derecede göz altı morluğu olanlar için çok güzel bir kapatıcı . Bu ürün benim için yeterli değil çünkü benim göz altım çok sorunlu ama ablam çok severek kullandı kırışıklıklara dolmuyor hem kapatıyor hem de aydınlık veriyor. :)
 
5. Kiehls Clearly Corrective Dark Spot Solution: Aslında bu ürünü ayrı yazacaktım ama uzatmadan şimdi yazmak istedim. Cilt bakım ürünleri kişiden kişiye oldukça farklılık gösteriyor benim beğendiğim ürünü siz beğenmeyebilirsiniz veya sizin beğenmediğinizi ben. Yorumlarıma geçersek verdiğim paraya pişmanım.:( Sitesine bakarsanız en sevilen ürünler listesinde. Bu ürün için koyu lekeleri azaltıp cilde ışıltı verir demişler sitelerinde ama hepsini kullandım bitirdim hiçbir farklılık olmadı. :( Fiyatı: 119 tl
 
6.Loreal Lash Serum: Bu ürünü çok uzun zaman kullandım. Benim kirpiklerim normaldir hani ne çok uzun ne de çok kısa ama bu serumu kullandığım zaman kirpiklerim çok hafif uzadı bunu nereden fark ettin derseniz alt kirpiklerimden. Öylesine aldığım bir üründü ama çok memnun kaldım iyiki almışım ama benim kirpiklerimde işe yaradı diye sizin kirpiklerinizde de yarayacak diye bir şey yok ama denemenizi tavsiye ederim . :) 
 
 
 
 
7. John Frieda Frizz-Ease Dream Curls Bukle Belirginleştirici Günlük Şampuan 250 ml : Benim saçlarım bukle bukledir ve iyi bir şampuan kullanmadığım zaman saçlarımın bukleleri bir tuhaf olur o yüzden çok fazla şampuan denerim hangisi en iyi olacak diye bu şampuanı kıvırcık saçlılara tavsiye ederim ben ara ara alırım bu şampuanı severek kullanıyorum ama derseniz ki en sevdiğin şampuan mı hayır çünkü bu ara bir şampuan deniyorum ve mükemmel yakın zamanda ondan da bahsedeceğim. :)
 
8. Bioderma  Hydrabio Light Cream: Bu nemlendirici krem normalden kuruya dönük ciltler için benimde cildim kışın kuruya dönük oluyor ama bu ürün bende sivilce yaptı ama cildiniz sivilceye meyilli değilse memnun kalacağınızı düşünüyorum çünkü çok güzel nem veriyor .:)
 
9. Pantene 7/24 Bukle Şekillendirici Saç Bakım Kremi: Bu markanın daha önce başka bir şekillendiricisi vardı ve onu nedense kaldırdılar yerine bunu getirdiler. :( Ben bu üründen hiç memnun kalmadım hem çok çabuk bitiyor hem de buklelerimi çok kötü yapıyor bir daha almayı düşünmüyorum. :(
 
10. Parmex Aseton: Bu asetona bayılıyorum ,ben kışın daha çok koyu renk oje sürdüğüm için bu aseton çok iyi çıkartıyor uzun bir süredir bittikçe bunu alıyorum. :)
 
11. Bioderma sensibio H2O : Bu ürünü zaten daima alıyorum ve dolabımda hep yedeği bulunuyor bütün makyajımı ilk önce bununla çıkarıyorum zaten blogda da yorumlamıştım. :)
 
Eğer daha açık yorumlamamı istediğiniz bir ürün olursa yorum bırakabilirsiniz veya sorularınız olursa sorabilirsiniz? :)

2 yorum:

  1. Şu renkli kozmetiklerin bittiğini görmek bana mutluluk veriyor ben bitirmemiş olsam bile :) Ayrıca Bioderma Hydrabio Riche kullanıyordum ben o sivilcelenme yapmadı, onu önerebilirim, nemlendirmesi fecii:)

    Nice bitirmelere!:)

    YanıtlaSil
  2. Ahhahahah teşekkürler ezgicim:):) bende çok seviniyorum valla evet sen videonda bahsetmiştin hatırlıyorum :( şimdi loccitane'ın kremini kullanmaya başladım bitince bakayım sen baya beğenmiştin zaten sivilce yapmıyorsa süper:):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...