24 Kasım 2013 Pazar

Kış İçin Nemlendiriciler

 
 
Herkese Merhaba! Bugün kış için kullandığım birkaç nemlendirici ürünlerden bahsedeceğim. Neden kış için dedim çünkü yazın sıcaklardan cilt çok fazla nem veren ürünleri kaldırmıyor o yüzden kışın kullandığım ürünler değişiyor haliyle. :) Bu ürünleri geçen kış almıştım yazın ara vermiştim kullanmaya tekrar soğuklar başlayınca kullanmaya devam ettim o yüzden artık bahsedebilirim.
 
 
 
 
 
İlk bahsedeceğim ürün bütün cilt tipleri için olan bir ürün ve içinde SPF 15 var ve kışın güneş koruyucu sürmeyi sevmediğim için içinde olması benim için bir artı. Bu nemlendiriciyi gündüz kullanıyorum ve cildim yeteri kadar nemlendiriyor. Sevdiğim bir ürün ve sivilce oluşturmadı cildimde ama ayılıp bayıldığımı söyleyemeyeceğim.
 
 
 
 
Kiehl's kendi sitesinde ne demiş ona bakalım.
 
Skualan, cilt ile sıkı bir bağı olan, cildin anında eski haline gelerek yenilenmesini sağlayan, yüksek nem veren bir lipiddir.

Oksinoksat
Oktil metoksisinnamat veya Etilhekzil Metoksisinnamat olarak da bilinen oktinoksat, kimyasal güneş kremlerinin yaygın olarak kullanılan bir bileşenidir. UVB ışınlarını mükemmel biçimde emen bu madde, cildi güneşte yanmaya karşı korur.

Fiyatı :75 ml 49 tl  / 125 ml 75 tl


 
 
Diğer bahsedeceğim ürün gece serumu. Bu serumu da uzun bir zamandır haftada iki gün olmak üzere kullanıyorum çünkü yağlı bir yapısı var ve bunu kullanıp sabah kalktığınız zaman cildiniz yumuşacık oluyor. 2-3 damla kullanmanız yeterli oluyor. Uzun bir zaman gidiyor, benimki hala bitmedi o kadar kullanmama rağmen ama şunu söylemek isterim çok çok mucize bir şey beklemeyin. Benim cildimde sadece yumuşaklık ve biraz canlılık getirdi.
 
Kiehl's bu ürün için ne demiş ona bakalım.
 
Doğal yollardan elde edilmiş, etkili ve paraben içermeyen bu bitkisel konsantre, cildin sabah daha genç görünmesini sağlamak için tüm gece boyunca cilt bariyerini yenilemek, onarmak ve tazelemek için çalışır. Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur. Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, genç ve daha canlı görünmesini sağlar.
 
Fiyatı: 30 ml 119 tl,
 
 
 
 
Diğer bahsedeceğim ürün bir el kremi. Bu markayı seviyorum, bu kremini de gece sürüyorum çünkü çok fazla nem veriyor ve hafif yağlı bir his bırakıyor. Vazelin gibi bir yapısı var. Benim ellerim çok kuruduğu için seviyorum. Fiyatını hatırlayamadım. :(
 
 
 
 
Benim kışın kullandığım nemlendiriciler böyle. Bende sizin kullandığınız kış nemlendiricileriniz neler merak ediyorum ,yorum olarak veya bloğunuz varsa yazı olarak yazarsanız sevinirim. :)
 
 
 




2 yorum:

  1. Ben kışın Bepanthol kullanıyorum canım çok da memnunum yağlı bir his bırakmıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben arkadaşımda kaldığımda kullanmıştım gerçekten çok güzeldi ve dediğin gibi yağlı his bırakmıyor. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...