17 Ocak 2014 Cuma

# Giyim Alışverişi #


Herkese Merhaba! Bugün biraz kozmetik dışı yazmak istedim. Bildiğiniz gibi bu aralar her yerde indirimler başladı ve bende tabi ki yararlandım çünkü indirim zamanı özellikle %50 indirim olduğu zaman çok uygun fiyata bir sürü kıyafet alabiliyorsunuz. Bu aslında ilk bölümü yazının çünkü çok uzun olacaktı bende iki bölüm halinde yapmaya karar verdim. Bugün üst giyimlerden bir kaç parça göstereceğim yarın da kaban ve ayakkabılar. :) İlk önce ipekyol benim en sık alışveriş yaptığım yer ve gerçekten çok kaliteli kumaşlar kullanıp vücuda çok güzel oturan kesimler yapıyorlar bu yüzden indirim zamanı her gördüğüm ipekyol'a girerim çünkü bir mağazada olan diğerinde olmuyor sizde indirim bitmeden bir bakın derim. :) 




Üstteki önü alttaki arkası.





Evet ilk parçaya geçersek İpekyol bu sezon arkası ve önü farklı bir sürü üst yapmış ki bayıldım. :)Arkası saten gibi. Çok fazla triko aldım ve üstte inanılmaz güzel duruyor biraz bol kesim ürünler mesela üstteki small olduğu halde daha büyük duruyor. Kışın zaten dar pantolon ve bol kazaklar giydiğim için seviyorum. Ayrıca yukarıda ki parça hem şık hem de spor kombinler için çok güzel bence görürseniz kaçırmayın. Rengine de ayrı bayıldım. Fiyatı indirimle 101 tl.




İkinci parça siyah klasik bir parça ama arkasına bayıldım. Bu triko da bol duruyor vücudu sarmıyor. Üstteki önü alttaki arkası. Bunun arkası da satenimsi ve yumuşacık bir kumaşı var. :) Fiyatı indirimle 101 tl.







Evet üstteki kazak oysho'dan ve sırf kalpler için aldım. :) Gördüğüm zaman dayanamıyorum yapacak bir şey yok. :) İndirimli fiyatı 60 tl. Vücuda biraz oturuyor yalnız.  



Üstteki parça da ipekyol'dan. Üstte inanılmaz şık duruyor ve bu parça da biraz bol kesim. Fiyatını hatırlayamadım. :( 




Bu parça da İpekyol. Bütün İpekyol'u topladım evet. :) Bu parça inanılmaz zayıf gösteriyor ilk önce onu söylemek istiyorum. :) Üste biraz oturuyor yani göbeğiniz varsa hemen belli eder. :( Ama inanılmaz şık sırf o boynundaki detayı için aldım. :) Fiyatı 91 tl.




Son trikoya geçersek aslında bunun iki rengini aldım ama onu yarın göstereceğim.:) Gördüğünüz gibi önü siyah ve arkası beyaz. Bu parça da hem şık hem spor kombinler için mükemmel. :) Fiyatı 91 tl.




Bugünlük bu kadardı. Eğer beğenirseniz devamı ara ara gelir. Moda ve giyim aslında kişiye göre çok farklılık gösteriyor o yüzden bu parçalar size göre olmayabilir ama beğenenler olur diye fikir vermek istedim. :) Siz indirimden neler aldınız ve bu sezon en sevdiğiniz parçalar nelerdi? :)



4 yorum:

  1. Ipekyol katalogu olmus bize :) onu siyah arkasi renkli cicekli trikoya ve sondaki siyah beyazliya tek kelimeyle bayildim! Gule gule giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi:) biraz öyle olmuş gerçekten:) teşekkür ederim senin dediklerin benim favorilerimdi:)

      Sil
  2. Merhaba :)
    Yaklaşık 1 saat önce İPEKYOL 'un internet sitesinde geziniyordum siyah boyun detaylı bluzunu hatta beğenmiştim :) güle güle kullan gerçekten hepsi çok şıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba havvacım:) teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun:) aa çok güzel tesadüf olmuş valla o triko süper yalnız sende dene görürsen ,bu arada bugün ipekyol %70 indirime girmiş haberin olsun:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...