20 Temmuz 2013 Cumartesi

Bioderma Sensibio H2O



Herkese merhaba! Bugün sizlere herhalde hiçbir zaman değiştirmeyeceğim bir ürünü tanıtmak istiyorum. Bu ürün çok tanıtıldı biliyorum ama gerçekten muhteşem bir makyaj temizleyicisi. Hem cilt için hem de göz makyajlarını çıkartmada gerçekten çok çok başarılı. Gözünüzü temizlediğiniz zaman gözünüzün altında rimel lekesi hiç bir şekilde kalmıyor. Benim bittikçe sürekli aldığım bir ürün , kesinlikle makyaj temizleyicisi almak istiyorsanız bir denemenizi tavsiye ederim. Gözünüz hassassa bu ürün tam size göre çünkü benim gözüm numaralı olduğu için sürekli lens kullanıyorum ve daha önce kullandığım temizleyiciler hep gözümü yakıyordu ,bu üründe öyle bir şeyle karşılaşmadım. . Zaten su gibi bir ürün , temizledikten sonra yağlı bir his bırakmıyor.


 
Ayrıca gördüğünüz gibi bu ürün 500 ml ,yani uzun bir zaman yetiyor .Eczanelerden temin edebilirsiniz , ben ne zaman görsem hep bir alana bir bedava kampanyası oluyor. Fiyatı 69 tl.
 
 
 
Eğer denemek için almak isterseniz daha küçük boyları da mevcut. Belki bilmeyenler için söylemek istiyorum , Bioderma ürünlerinin arkasında puanlar var ,bu puanlar 10 puan biriktiğinde eczaneye götürdüğünüz zaman bir bioderma ürününü alabiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...