18 Temmuz 2013 Perşembe

Bobbi Brown eye contour brush



Herkese merhaba! Bugünkü yazım fırçadan yana oldu. Kesinlikle fırçaya verdiğim paraya acımıyorum çünkü bildiğiniz gibi fırçalara iyi bakarsanız ömürlük oluyorlar. Bobbi Brown , çok sevdiğim bir marka ,aldığım ürünlerde hayal kırıklığına nadir uğradığım markalardan biri. Ben bu fırçayı ilk , kaliteli fırçalar almaya başladığım zaman almıştım. Gördüğünüz gibi biraz uzun bir fırça , biraz daha kısa olsaydı bence daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Bu göz fırçası crease (Türkçesi olmadığı için böyle yazmak zorundayım ama kırışıklık bölgesi diye çevirenler var)  bölgesi için tasarlanmış bir fırça.


 
 
 
Bana göre, ucu fazla geniş olduğu için benim kırışıklık bölgesi için kullandığım bir fırça değil .Ben bu fırçayı genellikle tüm farı gözüme uygulamak için kullanıyorum çünkü sık kıllı olduğu için yoğun bir şekilde çok güzel uyguluyor ve ürünü içine hapsetmiyor . Ne çok yumuşak ne de çok sert bir fırça.
Ayrıca burun kenarlarına kontür uygulamasında da çok iyi işler çıkarıyor. Olmazsa olmaz bir fırça mı diye sorarsanız ,hayır derim çünkü çok işlevli bir fırça değil. 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...