17 Temmuz 2013 Çarşamba

Lush Bubble Gum Lip Scrub



Herkese merhaba! Bugünkü tanıtacağım ürünün tadı, rengi, kokusu MÜKEMMEL bir dudak peeling'i.  Adından da anlayacağınız gibi tadı ve kokusu sakız gibi . Tabi herkes bu kokuyu ve tadı sevmeyebiliyor ama sakız sevenlerin hoşuna gideceğini düşünüyorum . Benim bu ürünü almamda en büyük etken lip balm sürdüğüm zaman bir kaç dakikalık etki ediyor ondan sonra yine aynı kuru durumuna dönüyordu ve ruj süreceğim zaman dudaklarım çatlak olduğu için çok kötü bir görüntü ortaya çıkıyordu . Bende bu ürünü çok duymuştum ve almaya karar verdim.




Benim çok severek kullandığım bir ürün, 25 gr ve 24 TL. İçeriğinde jojoba yağı ve kristal şeker bulunur.
Youtube 'da izlediğim kadarıyla evlerinde böyle peeling yapanlar çok ,eğer sizde yapıyorsanız ,nasıl yaptığınızı yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...