24 Aralık 2013 Salı

Bourjois Healthy Mix Kapatıcı & Volumizer Rimel








Herkese Merhaba! Yeni yıla az kaldı. :) Yeni yıl için herkes pek bir heyecanlanır yeni kararlar verir ama bana biraz saçma geliyor açıkcası  çünkü bir günde bir şey değişmiyor. Çok kötümser yaklaştım ama öyle bana göre. :) Bir günde ne iş hayatınız ne de özel hayatınız gibi konular düzelecek değil , yeni başlangıç yapmak isteyenler bu yıl çok güzel olacak gibi yeni yeni kararlar alırlar ama bana göre bunun için yeni yılı baz almamak lazım . Bir şeyler kötü mü gidiyor anında değiştir bir şeyi bekleme. Mesela ben yeni yılda sadece bu yıl bana ne kattı, ne gibi değişikler oldu hayatımda, yeni neler yaptım, kötü yaptığım ve pişman olduğum neler var onları sorgularım ama yeni karar vermem için yeni yılı beklemem. :) Neyse konumuza dönelim uzatmadan. Bugün Bourjois markasından iki ürün tanıtacağım, sanırım ülkemizden çekiliyormuş ama emin değilim o yüzden her yerde %50 indirim var belki size bir seçenek olur diye bende uzun zamandır kullandığım bu ürünlerden bahsetmek istedim.  




İlk önce kapatıcıdan başlayayım. Bu kapatıcıyı çok severek kullanıyorum. Sürdüğünüz zaman parlak bir bitiş bırakmıyor. Sanki pudrayla sabitlemişsiniz gibi mat bir bitişi oluyor. Healhy Mix'in fondöteni gibi bu üründe meyve kokulu gibi ama rahatsız edici değil, uyguladığınız zaman kokuyor sonra geçiyor. Üç renk çeşidi var : 51, 52,53 olmak üzere üç ton. Ben açık buğday tenli olduğum için 52 numarasını aldım. Kapatıcılığı orta ve kırışıklıklara hiçbir şekilde dolmuyor. Gördüğünüz gibi ambalajı da çok güzel ,yeterli miktarda ürün rahatlıkla geliyor.







Rimele geçersek bu rimel iki stepten oluşuyor. İlk step uzatmayı ve tek tek ayırmayı vadediyor. Burada görebilirsiniz step 1'in fırçasına gelen ürün daha az .  




Burada da 2. aşama var. 2. aşama dolgunluk veriyor. Fırçasına daha fazla ürün geliyor.






Göz altım feci biliyorum. :( Burada hiçbir ürün yok.






İlk fotoğrafta kapatıcı ve rimelin ilk aşamasının uygulanmış hali var. Gördüğünüz gibi kapatıcı göz altlarımı tam kapatmamış ama göz altı benimkinden daha iyi olanlar varsa kesinlikle alıp denemenizi tavsiye ediyorum . Ben bu kapatıcıyı altına başka yoğun kapatıcı uygulayıp daha sonra bunu üstüne sürüyorum o zaman aydınlık güzel bir görüntü ortaya çıkıyor. :) İkinci fotoğrafta rimelin ikinci aşamasını uyguladım. Rimel biraz kirpiklerimi yapıştırmış ama bitmek üzere olduğu için öyle yoksa benim en sevdiğim rimellerin başında geliyor. Hem çıkarması da çok kolay. Ama günlük doğal bitişli bir rimel seviyorsanız size uygun olmayabilir. Ben günlük hayatta da dolgun kirpikler sevdiğim için çok severek kullanıyorum.. İndirimde görürseniz kaçırmayın bu ikiliyi. :) Bu arada gözlerim sulanmış gözüküyor hasta olduğum için gözlerim akıp durdu. :( Siz bu markanın en çok hangi ürününü seviyorsunuz?

4 yorum:

  1. Güle güle kullan watsonsda indirim vardı ama yakınımda olmadığı için gidip bakamadım bile :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ceyda:):) Evet indirim var şimdi bende bir watsons'a gittim hiçbir şey kalmamıştı. :(Yoksa rimeli bir daha alacaktım.

      Sil
  2. maskaradan ben de sipariş verdim. mağazalarda pek bir şey kalmamıştı buralarda. hatta acaba bir de kahverengi mi alsaydım diye düşündüm şimdi çok güzel durmuş. elime ancak haftaya geçecek.

    YanıtlaSil
  3. Off ya bende gidememiştim sınavlarım vardı keşke bende sipariş etseymişim valla çok seveceksin eminim:):) dikkat et çalmayayım :):)keşke etseymişsin:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...